مقالات آرشیو خبر ها
براردی فاجعه ی میلان را تشدید کرد

براردی فاجعه ی میلان را تشدید کرد

دومنیـکو براردی مهاجم - وینگر 19 ساله و چپ پای تیم ساسولو که متعلق به باشگاه یوونتوس است اما برای کسب تجربه به طور قرضی در تیم ساسولو بازی می کند به سرعت در حال ِ طی کردن ِ پله های ترقی است و زدن ِ 4 گل به میلان گواه پیشرفت ِ سریع او در این سن و سال اسـت .

جیانلوکا رینالدی در سایت فوتبال ایتالیا در مقاله ای به بررسی این بازیکن آینده دار می پردازد .

احتمال اینکه روز هایی بهتر از این برای براردی پیش بیاید وجود دارد ، اما یقینا تعدادشان زیاد نخواند بود . پس از عقب افتادن تیم با 2 گل ، جوان 19 ساله ی ساسولو قهرمانانه 4 گل به ثمر رساند و لکه ی سیاه دیگری به روزهای تیره و تار میلان افزود .

زمانبندی او برای درخشش هم عالی بود . بعد از پایان محرومیت او از حضور در تیم های ملی به دلیل عدم حضور در تیم ملی زیر 19 ساله های ایتالیا ، حالا او می تواند با خیال آسوده و با درخشش به تیم زیر 21 سال ایتالیا دعوت شود . هرچند که با درخشش خارق العاده ی او مقابل قرمز و مشکی پوش های میلان ، می تواند نظر چزاره پراندلی را نیز جلب کند .

براردی : " من هرگز این روز را فراموش نمی کنم" در ادامه افزود : "ما به خاطر بازیابی غرورمان بازی کردیم ، غروری که از 4 شکست پیاپی خدشه دار شده بود ."

نتیجه ی 4-3 برابر میلان ، برای سرمربی ، دی فرانچسکو ، نیز نوید بخش بود. کسی که بعد از نتایج ضعیف تیم روزهای حضورش به شمارش افتاده بود و با گل های زودهنگام روبینیو و بالوتلی این شمارش می توانست سرعت بیشتری پیدا کند .

" شکست عجیبی بود. " ماکس آلگری افزود : "ما در 12 دقیقه دو گل به ثمر رساندیم و همه چیز به نظر میرسید که به سادگی پیش برود. این بازی مهمی برای بهبود وضعیتمان در جدول بود ، اما باید از نو شروع کنیم و دوباره بلند شویم ."

گفتنی است که براردی با 4 گلی که به میلان زد تنها بازیکنی شد که در تاریخ ِ 85 ساله ی سری آ ، در یک بازی به تنهایی 4 گل به میلان می زند .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: